LM& Loveletterillä pidät ammattitaitosi reaaliajassa. Nyt kirjeessämme on mukana tiukkaa faktaa tunteiden ja rohkeuden tehosta brändinrakentamisessa. Interbrand on taas kerran laittanut brändit järjestykseen ja analysoinut huippubrändien menestyksen syitä. Lue menestysreseptit.

Lisäksi kerromme, miten varsinkin ruokatuotteet tuodaan nopeammin markkinoille. Autokauppaakin käsitellään ja lopuksi Google-taikuri paljastaa, kuinka sinunkin mieltäsi ohjaillaan.

BRÄNDINHALLINTA

Ei riitä, että puhutaan. On synnytettävä keskustelua.

Markkinointiviestintä on usein sitä, että kohderyhmälle tarjotaan informaatiota päätösten pohjaksi. Ajatus on oikeansuuntainen, mutta huippuonnistumisiin se ei riitä. On saatava aikaan keskustelua. On luotava puheenaihe, joka elää kaikilla foorumeilla. Lue, kuinka OMO ja M&M tämän tekivät.​

WARC: A little more conversation

Mikä on yhteistä kestomenestyjille ja nousijoille?

Vahvimmat brändit vain vahvistuvat. Miten ne sen tekevät? Mitä niksejä uudet nousijat käyttävät? Molempiin kysymyksiin löydät vastauksia lukemalla Interbrandin analyysin menestyjien toimintatavoista. Ennakkopaljastus: rohkeutta tarvitaan. Kaipaatko sinä rohkeutta markkinointiisi? Ota yhteyttä meihin!

Interbrand: Best Global Brands 2018.

Nopeus ja ketteryys ratkaisevat tuotelanseerauksessa

Mitä! Kilpailija toi juuri markkinoille tuotteen, jolla meidän piti räjäyttää markkinat! Miten näin pääsi käymään? Agility on sana tai oikeammin toimintatapa, jota maailmalla käytetään, kun halutaan olla nopeimpia ja nokkelimpia tuotelanseerauksissa. Nielsenin raportti kertoo, kuinka jotkut saavat tuoteideansa markkinoille ennen muita ja miten kiireen riskit minimoidaan.​

Nielsen: Agile Innovation You Can Trust

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINEN

Miten mieltäsi ohjataan? Google-taikuri paljastaa.

Ihmisiä on paljon helpompi huijata kuin osoittaa heille, että heitä on huijattu. Tristan Harris kertoo, kuinka helposti meitä harhautetaan eri tekniikoilla. Tristan on entinen taikuri ja Google-ammattilainen. Lue Tristanin kymmenen mielen ohjaamisen keinoa. Käytetäänkö niitä markkinoinnissa? Jo vain! Lue lisää.

Thrive Global: How Technology is Hijacking Your Mind — from a Magician and Google Design Ethicist

Autojen myynnissä on kaksi paradoksia, jotka molemmat auttavat sinua.

Nielsenin raportti väittää, että koskaan ei ole ollut parempaa hetkeä myydä autoja. On vain osattava hyödyntää tarjolla olevaa dataa ja medioita oikein. Ostajilla on kaksi toimintamallia, joiden pohjalta he tekevät valintansa. Tunnetko ne? Lue ne tästä.​

Nielsen: The Nielsen auto marketing report 2018

Ruokamarkkinat kasvavat innovaatioista

Kuluttajat hyödyntävät mielellään uusia ruokatrendejä ja ruoka-aineksia. Terveellisemmät vaihtoehdot kiinnostavat. Uusia aineksia on runsaasti tarjolla, ja niitä tutkitaan ahkerasti. Mutta mitkä niistä vetävät, mitkä lyövät läpi? Katso, missä Nielsen näkee tulevaisuuden kasvumahdollisuudet.

Nielsen: Purposeful ingredients are driving U.S. retail growth

Yritys on sinfoniaorkesteri

Tuorein Deloitten teknologiatrendien kooste muistuttaa, kuinka tärkeää on saada yrityksen vahvuudet toimimaan saumattomassa yhteistyössä. Yhteensoittava orkesteri on tärkeämpi kuin yksittäiset, ehkä virtuoosimaisetkin soittajat. Tarjolla on valtaisa tietopaketti nörttilukijoillemme ja miksei myös muillekin.

Deloitte: Tech Trends 2018: The symphonic enterprise

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Vetoa tunteisiin, se johtaa toimintaan.

LM& on jo vuosia puhunut tunteisiin vetoavan mainonnan puolesta. Muistat varmaan ahkerasti siteeraamamme väitteen: Järki johtaa johtopäätöksiin, tunne johtaa toimintaan. Tämän ajatuksen tehosta on myös tuloksia. Viimeksi Nike teki urheilutähti Colin Kaepernickin kanssa rohkean kampanjan. Idea sopi Niken brändiin, ja myynti nousi välittömästi 31 %. Tutustu tunteita herättäviin esimerkkeihin. Saammeko tehdä sinulle samanlaisia? Soita!

Unruly: Emotional ad campaigns are for life, not just for Christmas!

Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle

Some tarjoaa huikeat mahdollisuudet jakaa viestejä ja välittää niitä eteenpäin. Viestien toimivuudessa eri kanavissa on kuitenkin eroja. Erityisesti Owned Social Content (omassa mediassa luotu sisältö) on tarkka median muodosta. Jossakin mediassa toimivat kuvat, toisessa taas videot. Katso, mikä toimii missäkin. Lue Nielsenin hyvä yhteenveto.​

Nielsen: Owners Manual: Understanding Owned Social Content is Key To an Effective Social Media Strategy

LM&CASE: Welcome to Taffel Championships!

LM& pitää Taffelin tapahtumien ytimessä. Sipsien popsiminen kuuluu olennaisena osana pelaamiseen ja futiksen seuraamiseen. Loimme siis mobiiliin Taffel Champions Chips – futispelin. Lähes 45 000 rekisteröitynyttä pelaajaa kamppaili yli 500 000 pelikertaa Kultaisesta jalkapallosta. Lisäksi peli oli yksi Helsinki Cup 2018 -jalkapallotapahtuman hiteistä. Peli tarjosi jännitystä, ja fanit viettivät aikaa Taffel-maailmassa. Pallo todellakin löysi maaliin!​


Katso case

LM& Loveletterillä pidät ammattitaitosi reaaliajassa. Nyt kirjeessämme on mukana tiukkaa faktaa tunteiden ja rohkeuden tehosta brändinrakentamisessa. Interbrand on taas kerran laittanut brändit järjestykseen ja analysoinut huippubrändien menestyksen syitä. Lue menestysreseptit.

Lisäksi kerromme, miten varsinkin ruokatuotteet tuodaan nopeammin markkinoille. Autokauppaakin käsitellään ja lopuksi Google-taikuri paljastaa, kuinka sinunkin mieltäsi ohjaillaan.

BRÄNDINHALLINTA

Ei riitä, että puhutaan. On synnytettävä keskustelua.

Markkinointiviestintä on usein sitä, että kohderyhmälle tarjotaan informaatiota päätösten pohjaksi. Ajatus on oikeansuuntainen, mutta huippuonnistumisiin se ei riitä. On saatava aikaan keskustelua. On luotava puheenaihe, joka elää kaikilla foorumeilla. Lue, kuinka OMO ja M&M tämän tekivät.​

WARC: A little more conversation

Mikä on yhteistä kestomenestyjille ja nousijoille?

Vahvimmat brändit vain vahvistuvat. Miten ne sen tekevät? Mitä niksejä uudet nousijat käyttävät? Molempiin kysymyksiin löydät vastauksia lukemalla Interbrandin analyysin menestyjien toimintatavoista. Ennakkopaljastus: rohkeutta tarvitaan. Kaipaatko sinä rohkeutta markkinointiisi? Ota yhteyttä meihin!

Interbrand: Best Global Brands 2018.

Nopeus ja ketteryys ratkaisevat tuotelanseerauksessa

Mitä! Kilpailija toi juuri markkinoille tuotteen, jolla meidän piti räjäyttää markkinat! Miten näin pääsi käymään? Agility on sana tai oikeammin toimintatapa, jota maailmalla käytetään, kun halutaan olla nopeimpia ja nokkelimpia tuotelanseerauksissa. Nielsenin raportti kertoo, kuinka jotkut saavat tuoteideansa markkinoille ennen muita ja miten kiireen riskit minimoidaan.​

Nielsen: Agile Innovation You Can Trust

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINEN

Miten mieltäsi ohjataan? Google-taikuri paljastaa.

Ihmisiä on paljon helpompi huijata kuin osoittaa heille, että heitä on huijattu. Tristan Harris kertoo, kuinka helposti meitä harhautetaan eri tekniikoilla. Tristan on entinen taikuri ja Google-ammattilainen. Lue Tristanin kymmenen mielen ohjaamisen keinoa. Käytetäänkö niitä markkinoinnissa? Jo vain! Lue lisää.

Thrive Global: How Technology is Hijacking Your Mind — from a Magician and Google Design Ethicist

Autojen myynnissä on kaksi paradoksia, jotka molemmat auttavat sinua.

Nielsenin raportti väittää, että koskaan ei ole ollut parempaa hetkeä myydä autoja. On vain osattava hyödyntää tarjolla olevaa dataa ja medioita oikein. Ostajilla on kaksi toimintamallia, joiden pohjalta he tekevät valintansa. Tunnetko ne? Lue ne tästä.​

Nielsen: The Nielsen auto marketing report 2018

Ruokamarkkinat kasvavat innovaatioista

Kuluttajat hyödyntävät mielellään uusia ruokatrendejä ja ruoka-aineksia. Terveellisemmät vaihtoehdot kiinnostavat. Uusia aineksia on runsaasti tarjolla, ja niitä tutkitaan ahkerasti. Mutta mitkä niistä vetävät, mitkä lyövät läpi? Katso, missä Nielsen näkee tulevaisuuden kasvumahdollisuudet.

Nielsen: Purposeful ingredients are driving U.S. retail growth

Yritys on sinfoniaorkesteri

Tuorein Deloitten teknologiatrendien kooste muistuttaa, kuinka tärkeää on saada yrityksen vahvuudet toimimaan saumattomassa yhteistyössä. Yhteensoittava orkesteri on tärkeämpi kuin yksittäiset, ehkä virtuoosimaisetkin soittajat. Tarjolla on valtaisa tietopaketti nörttilukijoillemme ja miksei myös muillekin.

Deloitte: Tech Trends 2018: The symphonic enterprise

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Vetoa tunteisiin, se johtaa toimintaan.

LM& on jo vuosia puhunut tunteisiin vetoavan mainonnan puolesta. Muistat varmaan ahkerasti siteeraamamme väitteen: Järki johtaa johtopäätöksiin, tunne johtaa toimintaan. Tämän ajatuksen tehosta on myös tuloksia. Viimeksi Nike teki urheilutähti Colin Kaepernickin kanssa rohkean kampanjan. Idea sopi Niken brändiin, ja myynti nousi välittömästi 31 %. Tutustu tunteita herättäviin esimerkkeihin. Saammeko tehdä sinulle samanlaisia? Soita!

Unruly: Emotional ad campaigns are for life, not just for Christmas!

Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle

Some tarjoaa huikeat mahdollisuudet jakaa viestejä ja välittää niitä eteenpäin. Viestien toimivuudessa eri kanavissa on kuitenkin eroja. Erityisesti Owned Social Content (omassa mediassa luotu sisältö) on tarkka median muodosta. Jossakin mediassa toimivat kuvat, toisessa taas videot. Katso, mikä toimii missäkin. Lue Nielsenin hyvä yhteenveto.​

Nielsen: Owners Manual: Understanding Owned Social Content is Key To an Effective Social Media Strategy

LM&CASE: Welcome to Taffel Championships!

LM& pitää Taffelin tapahtumien ytimessä. Sipsien popsiminen kuuluu olennaisena osana pelaamiseen ja futiksen seuraamiseen. Loimme siis mobiiliin Taffel Champions Chips – futispelin. Lähes 45 000 rekisteröitynyttä pelaajaa kamppaili yli 500 000 pelikertaa Kultaisesta jalkapallosta. Lisäksi peli oli yksi Helsinki Cup 2018 -jalkapallotapahtuman hiteistä. Peli tarjosi jännitystä, ja fanit viettivät aikaa Taffel-maailmassa. Pallo todellakin löysi maaliin!​


Katso case