Nyt katseet huomiseen ja vähän kauemmaksikin! Lisätty todellisuus näkyy entistä vahvemmin mainonnassa – tutustu menestyksekkäisiin esimerkkeihin maailmalta ja kotimaasta. Teknologian lisäksi pureudumme vahvasti tutkimustietoon, koskien esimerkiksi vähittäiskauppaa ja hyvinvointitrendiä. Ja jos et ole jo ihan kurkkuasi myöten täynnä GDPR-tietoiskuja, kurkkaa ohjeet proaktiiviseen toimintaan uuden tietosuojalain kanssa. Futuristisia lukuhetkiä!

BRÄNDINHALLINTA

Vähittäiskaupan globaalit trendit 2018

Teknologian ja internetin voimaannuttamat shopperit istuvat yhä tiukemmin ohjaajan penkillä vähittäiskaupan muutosajureina. Deloitten kattavassa raportissa nostetaan neljä selkeää trendiä vähittäiskaupan kehityksessä: digitaalisen huippuosaamisen kehittäminen, klikkien yhdistäminen saumattomasti kivijalkaan, ainutlaatuisten myymäläkokemusten luominen ja koko vähittäiskauppaelämyksen uudelleen luominen uusimman teknologian avulla.


Deloitte: Global Trends of Retailing

Ota opiksi – tarjolla parhaat käytännöt monimediakampanjan onnistumiseen

Kuinka maksimoida TV -, online-video- ja mobiili -monimediakampanjan vaikuttavuus? Tutustu WARCin artikkelissa kolmeen esimerkkiin parhaista käytännöistä monimediallisen strategian optimoimiseksi.


WARC: Best Practise in Media Strategy for Multiscreen Viewing

Internetin vuosikirja on datarakastajan unelma

We Are Social ja Hootsuite ovat koostaneet järkälemäisen paketin internetin, sosiaalisen median, mobiilin ja e-commersen käytöstä globaalisti, markkina-alueittain ja maakohtaisesti. Raportti sisältää 239 maan ja maantieteellisen alueen tuoreet datat. Vahva suositus faktan janoon!


We are social: Digital in 2018 Global Overview

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINEN

Mikä on terveyden ja hyvinvoinnin trendin tulevaisuus?

Nielsenin tutkimuksen mukaan 67 % amerikkalaisista panostaa terveellisiin tai eettisesti tuotettuihin ruokiin myös tänä vuonna. Tutustu artikkeliin ja näet, missä kategorioissa ilmiö jatkuu erityisen vahvana ja millaisiin asioihin kuluttajat tänä vuonna kiinnittävät erityisesti huomiota.


Nielsen: Fad or Fundamental? What’s Next for Health & Wellness in 2018

Unilever mittaa tehokkuutta kasvojentunnistuksella

Verrattuna muihin medioihin, kaupan sisäisen markkinoinnin tehokkuuden testaamisen on vain vähän keinoja. Nyt Unilever aikoo kuitenkin hyödyntää tulevaisuuden teknologiaa – lue, kuinka kasvojentunnistus auttaa mittaamaan mainonnan tehokkuutta kaupassa.


Marketing Week: Unilever Trials In-Store Facial Recognition Technology

Näin snäppäily istuu markkinointiin tulevaisuudessa

Vaikka Snapchat on investoinut mainonnan työkaluihin, on sen asema markkinointimixissä ja digitaalisena mediana epäselvä. Lue mitä markkinoijat ajattelevat Snapchatin tulevaisuudesta – siirtymä testausalustasta tuotantoalustaksi voi olla mahdollista!


Drum: What is Snapchat’s Place in the Marketing Mix?

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Katso proaktiiviset ohjeet GDPR:n kanssa toimimiseen

Uusi tietosuojalaki on pian täällä, kun siirtymäaika umpeutuu 25. toukokuuta. Jos et ole varma, kuinka sinun tulisi huomioida GDPR, tutustu oheiseen artikkeliin. Saat ohjeet, kuinka voit ottaa uuden tietosuojalain vastaan proaktiivisesti.


Marketing Week: 5GDPR: Five Questions Marketers Must Answer Before May

AR voi vahvistaa markkinointitoimenpiteitä

AR alkaa olla jo arkipäivää kuluttajien keskuudessa. Läpimurtonsa suuren massan keskuuteen lisätyn todellisuuden -teknologia tekee nyt muun muassa Audin ja PEZ:n avulla. Katso esimerkki ensimmäisestä AR-teknologiaa hyödyntävästä TV-mainoksesta ja tutustu, kuinka PEZ lisää tuoteuskollisuutta AR-pelin avulla. Kun AR-projektiesimerkkien jano on kova, tutustu myös kotisivuillamme Grandiosalle toteuttamaamme AR-projektiin. Loimme hauskan ja syvän brändikokemuksen pizzan ja lätkän ystäville.


Adweek: How Brands Like Audi and Pez Are Winning the AR Game

LM&CASE: GRANDIOSA

We created the world’s first augmented reality frozen pizza box hockey game. The game is part of the new #Grandiosapelipäivä campaign, run in cooperation with the Finnish Lions. It shot to ranking among the top 5 on the App Store sports games list within a couple of days.


Read more & watch case-videos

Nyt katseet huomiseen ja vähän kauemmaksikin! Lisätty todellisuus näkyy entistä vahvemmin mainonnassa – tutustu menestyksekkäisiin esimerkkeihin maailmalta ja kotimaasta. Teknologian lisäksi pureudumme vahvasti tutkimustietoon, koskien esimerkiksi vähittäiskauppaa ja hyvinvointitrendiä. Ja jos et ole jo ihan kurkkuasi myöten täynnä GDPR-tietoiskuja, kurkkaa ohjeet proaktiiviseen toimintaan uuden tietosuojalain kanssa. Futuristisia lukuhetkiä!

BRÄNDINHALLINTA

Vähittäiskaupan globaalit trendit 2018

Teknologian ja internetin voimaannuttamat shopperit istuvat yhä tiukemmin ohjaajan penkillä vähittäiskaupan muutosajureina. Deloitten kattavassa raportissa nostetaan neljä selkeää trendiä vähittäiskaupan kehityksessä: digitaalisen huippuosaamisen kehittäminen, klikkien yhdistäminen saumattomasti kivijalkaan, ainutlaatuisten myymäläkokemusten luominen ja koko vähittäiskauppaelämyksen uudelleen luominen uusimman teknologian avulla.


Deloitte: Global Trends of Retailing

Ota opiksi – tarjolla parhaat käytännöt monimediakampanjan onnistumiseen

Kuinka maksimoida TV -, online-video- ja mobiili -monimediakampanjan vaikuttavuus? Tutustu WARCin artikkelissa kolmeen esimerkkiin parhaista käytännöistä monimediallisen strategian optimoimiseksi.


WARC: Best Practise in Media Strategy for Multiscreen Viewing

Internetin vuosikirja on datarakastajan unelma

We Are Social ja Hootsuite ovat koostaneet järkälemäisen paketin internetin, sosiaalisen median, mobiilin ja e-commersen käytöstä globaalisti, markkina-alueittain ja maakohtaisesti. Raportti sisältää 239 maan ja maantieteellisen alueen tuoreet datat. Vahva suositus faktan janoon!


We are social: Digital in 2018 Global Overview

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINEN

Mikä on terveyden ja hyvinvoinnin trendin tulevaisuus?

Nielsenin tutkimuksen mukaan 67 % amerikkalaisista panostaa terveellisiin tai eettisesti tuotettuihin ruokiin myös tänä vuonna. Tutustu artikkeliin ja näet, missä kategorioissa ilmiö jatkuu erityisen vahvana ja millaisiin asioihin kuluttajat tänä vuonna kiinnittävät erityisesti huomiota.


Nielsen: Fad or Fundamental? What’s Next for Health & Wellness in 2018

Unilever mittaa tehokkuutta kasvojentunnistuksella

Verrattuna muihin medioihin, kaupan sisäisen markkinoinnin tehokkuuden testaamisen on vain vähän keinoja. Nyt Unilever aikoo kuitenkin hyödyntää tulevaisuuden teknologiaa – lue, kuinka kasvojentunnistus auttaa mittaamaan mainonnan tehokkuutta kaupassa.


Marketing Week: Unilever Trials In-Store Facial Recognition Technology

Näin snäppäily istuu markkinointiin tulevaisuudessa

Vaikka Snapchat on investoinut mainonnan työkaluihin, on sen asema markkinointimixissä ja digitaalisena mediana epäselvä. Lue mitä markkinoijat ajattelevat Snapchatin tulevaisuudesta – siirtymä testausalustasta tuotantoalustaksi voi olla mahdollista!


Drum: What is Snapchat’s Place in the Marketing Mix?

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Katso proaktiiviset ohjeet GDPR:n kanssa toimimiseen

Uusi tietosuojalaki on pian täällä, kun siirtymäaika umpeutuu 25. toukokuuta. Jos et ole varma, kuinka sinun tulisi huomioida GDPR, tutustu oheiseen artikkeliin. Saat ohjeet, kuinka voit ottaa uuden tietosuojalain vastaan proaktiivisesti.


Marketing Week: 5GDPR: Five Questions Marketers Must Answer Before May

AR voi vahvistaa markkinointitoimenpiteitä

AR alkaa olla jo arkipäivää kuluttajien keskuudessa. Läpimurtonsa suuren massan keskuuteen lisätyn todellisuuden -teknologia tekee nyt muun muassa Audin ja PEZ:n avulla. Katso esimerkki ensimmäisestä AR-teknologiaa hyödyntävästä TV-mainoksesta ja tutustu, kuinka PEZ lisää tuoteuskollisuutta AR-pelin avulla. Kun AR-projektiesimerkkien jano on kova, tutustu myös kotisivuillamme Grandiosalle toteuttamaamme AR-projektiin. Loimme hauskan ja syvän brändikokemuksen pizzan ja lätkän ystäville.


Adweek: How Brands Like Audi and Pez Are Winning the AR Game

LM&CASE: GRANDIOSA

We created the world’s first augmented reality frozen pizza box hockey game. The game is part of the new #Grandiosapelipäivä campaign, run in cooperation with the Finnish Lions. It shot to ranking among the top 5 on the App Store sports games list within a couple of days.


Read more & watch case-videos