LM& Loveletter tuo sinulle taas tietoa myynnin ja markkinoinnin viimeisimmistä puheenaiheista.

Aiheitamme ovat tällä kertaa mm. uudelleenkäytettävät pakkaukset, E-sportsin hurja nousu, kestävän kehityksen ateriat sekä Mastercardin markkinointijohtajan outo briiffi.

BRÄNDIN HALLINTA

Autoteollisuus konservatiivista? Niinhän sitä luulisi.

Ajatuksemme autoilusta muuttuvat rajusti ja nopeasti. Autoteollisuutta sen sijaan taas on pidetty yhtenä maailman konservatiivisimmista teollisuudenaloista. Tänään kaikki on kuitenkin toisin. Autoteollisuus on nopeasti muuttamassa toimintaansa muuttuvan maailman mukaiseksi. Lue artikkelista, kuinka Volvon, Toyotan ja Lincolnin johto varautuu muutoksiin.


Contagious: How cars are preparing for the future

Uusi tulokulma kolmeen R:n mantraan

”Reduce, reuse, recycle” on käynyt välillä turhankin tutuksi. Varsinkin, kun painotus on ollut vahvasti viimeisessä R:ssä. Todellisiin tuloksiin pääseminen vaatii onnistumisia kaikissa kolmessa. Isot kuluttajamarkkinoita hallitsevat yritykset ovat onneksi kiinnittäneet huomionsa nyt myös Reuse-kohtaan. Yhä useampi yritys tuo markkinoille ratkaisuja, joissa tuotteen pakkaus käytetään uudelleen! Lue lisää uudesta ajattelusta.


Bloomberg: haagen-dazs-tropicana-hellmann-s-want-their-packaging-back-now

E-sports – uusi voittaja?

Halusitpa tai et elämme urheiluhullussa maailmassa. Tapahtumia ja tuloksia vyöryy päällemme kaikkialta. Yksi uusi urheilumuoto on nousemassa aivan genren huipulle: E-urheilu. Suosion ja seuraajien myötä markkinointi on tullut kaikin tavoin mukaan lajiin. Isoilla brändeillä on jo niiden mukaan nimettyjä kilpailuja ja e-sports-joukkueita. Katso tästä, missä tänään mennään.


Strategy Business.com: E-Sports-Is-Beating-the-Competition

Knorrilta 50 kestävän kehityksen ateriaa

Knorr haluaa tehdä kestävän kehityksen valinnat kuluttajille helpoksi tarjoamalla kestävän kehityksen aterioita. Knorrin 50 uudessa reseptissä ja uusissa kuluttajatuotteessa on luonnollisesti tehty kaikki paremmin. On käytetty entistä enemmän vihanneksia, enemmän kuituja ja tietysti enemmän kasviperäista proteiinia lihan sijasta. Maistele uutta ajattelua tästä.


Marketingweek: Knorr-sustainability-campaign

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINENA

Perinteinen sitoutumismalli on kriisissä!

Kuluttajien lyhytjänteinen toiminta ja älylaitteiden jatkuva läsnäolo ovat muuttaneet kuluttajakäyttäytymista. Tietoa vastaanotetaan älylaitteella ”on the go” ja siihen perehdytään, jos editään. Klikkiotsikot jyräävät. Ihmiset sanovat, etteivät selviytyisi ilman älypuhelimia, mutta samalla he haluaisivat olla yhä enemmän irti nykytekniikasta. Kantar Futures tarjoaa kaksi lähestymistapaa ristiriitaan. Lue lisää.


Linkedin.com-Kantar: Torrential-engagement

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Mastercardin uusi ääni

Mastercardin markkinointijohtaja toteutti kerralla kaksi merkittävää yrityksen ilmeeseen ja markkinointiin liittyvää uudistusta. Hän poisti Mastercardin logosta yritysnimen ja lisäksi hän otti käyttään selkeän äänilogon. Markkinointijohtaja Raja Rajamannar on edellä aikaansa. Elämme visuaalisuuden aikaa ja tulevaisuudessa myös erilaiset älykaiuttimet ohjaavat tekemisiämme. Mastercard on valmis tulevaisuuteen. Lue koko tarina.


Marketinweek: New Sonic branding

Hurja tietopankki some-markkinoinnin avuksi

Lue laaja, esimerkeillä höystetty esitys siitä, kuinka parhaiten hyödynnät sosiaalisen median eri kanavia markkinoinnissa. Jutusta löydät yksityiskohtaisia ratkaisuehdotuksia niin Facebookiin, Instagramiin, Twitteriin, Pinterestiin, LinkedIniin kuin Snapchatiin. Lue sivut tai lataa pdf. Paljon tietoa, joka kannattaa hyödyntää.


Bigcommerce: what are the benefits of advertising on social media channels

LM&CASE
Provena – puhtaasti vatsallesi

LM& toteutti Provenalle ilonkiepsahduksia ja onnenläikähdyksiä kampanjassa, jossa gluteeniton Provena-perhe esiintyi edukseen. Onhan se totta: kun mahassa ei ole vaivoja, sinne mahtuu mahtavia tunteita.
Koe sinäkin hyvä vatsantunne ja tutustu ohesta kampanjaamme.


Katso Case


LM& Loveletter tuo sinulle taas tietoa myynnin ja markkinoinnin viimeisimmistä puheenaiheista.

Aiheitamme ovat tällä kertaa mm. uudelleenkäytettävät pakkaukset, E-sportsin hurja nousu, kestävän kehityksen ateriat sekä Mastercardin markkinointijohtajan outo briiffi.

BRÄNDIN HALLINTA

Autoteollisuus konservatiivista? Niinhän sitä luulisi.

Ajatuksemme autoilusta muuttuvat rajusti ja nopeasti. Autoteollisuutta sen sijaan taas on pidetty yhtenä maailman konservatiivisimmista teollisuudenaloista. Tänään kaikki on kuitenkin toisin. Autoteollisuus on nopeasti muuttamassa toimintaansa muuttuvan maailman mukaiseksi. Lue artikkelista, kuinka Volvon, Toyotan ja Lincolnin johto varautuu muutoksiin.


Contagious: How cars are preparing for the future

Uusi tulokulma kolmeen R:n mantraan

”Reduce, reuse, recycle” on käynyt välillä turhankin tutuksi. Varsinkin, kun painotus on ollut vahvasti viimeisessä R:ssä. Todellisiin tuloksiin pääseminen vaatii onnistumisia kaikissa kolmessa. Isot kuluttajamarkkinoita hallitsevat yritykset ovat onneksi kiinnittäneet huomionsa nyt myös Reuse-kohtaan. Yhä useampi yritys tuo markkinoille ratkaisuja, joissa tuotteen pakkaus käytetään uudelleen! Lue lisää uudesta ajattelusta.


Bloomberg: haagen-dazs-tropicana-hellmann-s-want-their-packaging-back-now

E-sports – uusi voittaja?

Halusitpa tai et elämme urheiluhullussa maailmassa. Tapahtumia ja tuloksia vyöryy päällemme kaikkialta. Yksi uusi urheilumuoto on nousemassa aivan genren huipulle: E-urheilu. Suosion ja seuraajien myötä markkinointi on tullut kaikin tavoin mukaan lajiin. Isoilla brändeillä on jo niiden mukaan nimettyjä kilpailuja ja e-sports-joukkueita. Katso tästä, missä tänään mennään.


Strategy Business.com: E-Sports-Is-Beating-the-Competition

Knorrilta 50 kestävän kehityksen ateriaa

Knorr haluaa tehdä kestävän kehityksen valinnat kuluttajille helpoksi tarjoamalla kestävän kehityksen aterioita. Knorrin 50 uudessa reseptissä ja uusissa kuluttajatuotteessa on luonnollisesti tehty kaikki paremmin. On käytetty entistä enemmän vihanneksia, enemmän kuituja ja tietysti enemmän kasviperäista proteiinia lihan sijasta. Maistele uutta ajattelua tästä.


Marketingweek: Knorr-sustainability-campaign

KULUTTAJAKÄYTTÄYTYMINENA

Perinteinen sitoutumismalli on kriisissä!

Kuluttajien lyhytjänteinen toiminta ja älylaitteiden jatkuva läsnäolo ovat muuttaneet kuluttajakäyttäytymista. Tietoa vastaanotetaan älylaitteella ”on the go” ja siihen perehdytään, jos editään. Klikkiotsikot jyräävät. Ihmiset sanovat, etteivät selviytyisi ilman älypuhelimia, mutta samalla he haluaisivat olla yhä enemmän irti nykytekniikasta. Kantar Futures tarjoaa kaksi lähestymistapaa ristiriitaan. Lue lisää.


Linkedin.com-Kantar: Torrential-engagement

BRÄNDIN RAKENTAMINEN

Mastercardin uusi ääni

Mastercardin markkinointijohtaja toteutti kerralla kaksi merkittävää yrityksen ilmeeseen ja markkinointiin liittyvää uudistusta. Hän poisti Mastercardin logosta yritysnimen ja lisäksi hän otti käyttään selkeän äänilogon. Markkinointijohtaja Raja Rajamannar on edellä aikaansa. Elämme visuaalisuuden aikaa ja tulevaisuudessa myös erilaiset älykaiuttimet ohjaavat tekemisiämme. Mastercard on valmis tulevaisuuteen. Lue koko tarina.


Marketinweek: New Sonic branding

Hurja tietopankki some-markkinoinnin avuksi

Lue laaja, esimerkeillä höystetty esitys siitä, kuinka parhaiten hyödynnät sosiaalisen median eri kanavia markkinoinnissa. Jutusta löydät yksityiskohtaisia ratkaisuehdotuksia niin Facebookiin, Instagramiin, Twitteriin, Pinterestiin, LinkedIniin kuin Snapchatiin. Lue sivut tai lataa pdf. Paljon tietoa, joka kannattaa hyödyntää.


Bigcommerce: what are the benefits of advertising on social media channels

LM&CASE
Provena – puhtaasti vatsallesi

LM& toteutti Provenalle ilonkiepsahduksia ja onnenläikähdyksiä kampanjassa, jossa gluteeniton Provena-perhe esiintyi edukseen. Onhan se totta: kun mahassa ei ole vaivoja, sinne mahtuu mahtavia tunteita.
Koe sinäkin hyvä vatsantunne ja tutustu ohesta kampanjaamme.


Katso Case