Vuoden ensimmäinen LM& Loveletter on oiva näköalapaikka tulevaisuuteen. Olemme koonneet sinulle laajan katsauksen vuoden 2019 trendeihin.

Mitä on tulossa? Mikä vie maailmaa eteenpäin, mistä kohutaan?
Löydä oman alasi puheenaiheet.

DESIGN

Tulevaisuus designerien silmin

Menneen vuoden perusteella monella on synkkä kuva tulevaisuudesta. Designerit ja suunnittelijat näkevät tulevaisuuden onneksi valoisampana. Heidän ajattelunsa lähtee siitä, mitä ihmiset haluavat tulevaisuudelta? Miten ihmiset haluavat elää? Designerien tehtävänä on tunnistaa toiveet ja mahdollistaa ne.

Fastcompany: The 9 big design trends of 2019

 

Graafisilla suunnittelijoilla on huikeita visioita

Graafisen suunnittelijat odottavat vuodelta 2019 paljon. GraphicMama näkee, että graafinen suunnittelu kokeilee useampaankin mielenkiintoista tietä. Nousussa on 12 selkeää trendiä. Lue linkistä, minne ollaan menossa ja mitä on luvassa.

Graphicmama: Top  Graphic Design Trends 2019: Fresh Hot & Bold

Trendit näkyvät myös logoissa

Logot kuvastavat aikaansa, ja logojen suunnittelussa on havaittavissa selvästi erilaisia trendejä. Joukko johtavia graafisia suunnittelijoita kertoo, millaisia odotuksia heillä on vuodelle 2019, ja mitä ratkaisuja on luvassa lähitulevaisuudessa.

Canva: 10 of the biggest logo trends for 2019 

RUOKA JA VÄHITTÄISKAUPPA

Mitä saat lautasellesi lähitulevaisuudessa?

LatentView Analytics tutki ruokateollisuuden tietokantoja tekoälyn avulla. Tarkoitus oli löytää piilossa olevia ilmiöitä, jotka pian muodostavat trendejä. Ja niitähän löytyi. Kauramaidon voittokulku jatkuu. Kaikki löydökset eivät kuitenkaan ole yhtä ennakoitavia. Arvaisitko esimerkiksi sen, että Coca Cola ja Molson Coors pohtivat ei-huumausainepitoisen kannabiksen tuomista elintarvikkeisiin? Tiesitkö, että lumme on tuleva superfood?
Lue, mitä kaikkea tutkitaan, ja mitä hittejä on tulossa.

 Forbes: The Big Food trends in 2019

 

Vähittäiskauppa kamppailee kuluttajista

Vähittäiskauppojen ja kauppakeskusten imu saattaa olla hiipumassa. Amerikassa jo jotkut suuret ostoskeskukset ammottavat tyhjyyttään ja esim. Toys R Us -tyyppiset kaupat eivät menesty. Kuluttajat haluavat nyt tehdä ostoksensa kotoa. Tuotteen on luotava yhteys kuluttajaan jo kotona ja sen on oltava ostettavissa 24/7. Verkkoarvioilla ja vaikuttajayksilöillä on yhä suurempi vaikutus ostopäätöksiin. Lue lisää vähittäiskaupan murroksesta

Textmaster: 5 Major Retail Trends for 2019

 

Eksoottiset terveelliset voit ovat tulossa!

KIND Healthy Snacks keräsi lähes 5000 ruoka-ammattilaisen näkemykset ruokamaailman trendeistä. Ruoka-ammattilaisten yhteinen tavoite on, että myös snacksit edistävät terveyttä ja hyvinvointia. Katso, miten se tehdään.

Bakeryandsnacks: Top 10 snacking trends for 2019

DIGITAL

Digimarkkinoinnin trendit vaikuttavat sinunkin elämääsi.

Digimarkkinointi etsii kasvun mahdollisuuksia ja luo uusia yhteyksiä. Moni kysyy: ”Mitä vuosi 2019 tuo minulle?” Joitakin selkeitä linjauksia on jo nähtävänä. Tutustu digimarkkinoinnin trendeihin. Miksi puheohjaus on lyömässä läpi, miksi chatit viisastuvat? Mitä tarkoittaa Micro-Moments?

Digital Doughnut: 10 Digital Marketing Trends for 2019 you Should Know

 

Pian autosi näkee paljon enemmän kuin sinä.

Automaailma käy läpi suurta murrosta. Koko autoilun rooli tulee ehkä muuttumaan. Las Vegasissa pidetyn Consumer Electronics Shown isojen linjojen ohessa otetaan myös pienempiä teknisiä edistysaskeleita erityisesti turvallisuuden suuntaan. Yksi mielenkiintoisimmista visioista on tehdä näkymättömästä näkyvää. Pian auto näkee jopa kulman taakse.

Driving: Seven automotive trends from 2019 CES you need to know about

KULUTTAJAT

Hieno setti trendiraportterja. Lataa omasi.

TrendHunter kokosi 12 eri aihealueen trendit yhteen hienoon koosteeseen. Lataa raportti, joka sisältää laajan kattauksen raportteja eri näkökulmista.

TrendHunter:  2019 Trend Report

 

Järeä kokonaisuusesitys globaaleista kuluttajatrendeistä.

Lue Euromonitor Internationalin hulppea 77-sivuinen kokonaiskartoitus, jossa käydään läpi 10 globaalia kuluttajatrendiä. Kirjaudu sivuille, anna meiliosoitteesi ja lataa pdf-koneellesi. Näet, mitkä asiat ja kehityssuunnat ovat yhteisiä koko maailmalle.

Euromonitor: Top 10 Global Consumer Trends 2019

 

LM&CASE: Sanasol Vitanallet

Sana-sol Vitanallet tekevät vitamiinien ottamisesta hauskaa. Suunnittelemamme Vitanallet-konsepti on tuonut iloa ja vitamiinivoimaa lapsiperheiden elämään jo vuodesta 2015. Nyt Nalle-kolmikon sankaritarina jatkuu mm. liikunnalliseen elämäntapaan kannustavalla tv-mainoksella.


Katso case

Vuoden ensimmäinen LM& Loveletter on oiva näköalapaikka tulevaisuuteen. Olemme koonneet sinulle laajan katsauksen vuoden 2019 trendeihin.

Mitä on tulossa? Mikä vie maailmaa eteenpäin, mistä kohutaan?
Löydä oman alasi puheenaiheet.

DESIGN

Tulevaisuus designerien silmin

Menneen vuoden perusteella monella on synkkä kuva tulevaisuudesta. Designerit ja suunnittelijat näkevät tulevaisuuden onneksi valoisampana. Heidän ajattelunsa lähtee siitä, mitä ihmiset haluavat tulevaisuudelta? Miten ihmiset haluavat elää? Designerien tehtävänä on tunnistaa toiveet ja mahdollistaa ne.

Fastcompany: The 9 big design trends of 2019

 

Graafisilla suunnittelijoilla on huikeita visioita

Graafisen suunnittelijat odottavat vuodelta 2019 paljon. GraphicMama näkee, että graafinen suunnittelu kokeilee useampaankin mielenkiintoista tietä. Nousussa on 12 selkeää trendiä. Lue linkistä, minne ollaan menossa ja mitä on luvassa.

Graphicmama: Top  Graphic Design Trends 2019: Fresh Hot & Bold

Trendit näkyvät myös logoissa

Logot kuvastavat aikaansa, ja logojen suunnittelussa on havaittavissa selvästi erilaisia trendejä. Joukko johtavia graafisia suunnittelijoita kertoo, millaisia odotuksia heillä on vuodelle 2019, ja mitä ratkaisuja on luvassa lähitulevaisuudessa.

Canva: 10 of the biggest logo trends for 2019 

RUOKA JA VÄHITTÄISKAUPPA

Mitä saat lautasellesi lähitulevaisuudessa?

LatentView Analytics tutki ruokateollisuuden tietokantoja tekoälyn avulla. Tarkoitus oli löytää piilossa olevia ilmiöitä, jotka pian muodostavat trendejä. Ja niitähän löytyi. Kauramaidon voittokulku jatkuu. Kaikki löydökset eivät kuitenkaan ole yhtä ennakoitavia. Arvaisitko esimerkiksi sen, että Coca Cola ja Molson Coors pohtivat ei-huumausainepitoisen kannabiksen tuomista elintarvikkeisiin? Tiesitkö, että lumme on tuleva superfood?
Lue, mitä kaikkea tutkitaan, ja mitä hittejä on tulossa.

 Forbes: The Big Food trends in 2019

 

Vähittäiskauppa kamppailee kuluttajista

Vähittäiskauppojen ja kauppakeskusten imu saattaa olla hiipumassa. Amerikassa jo jotkut suuret ostoskeskukset ammottavat tyhjyyttään ja esim. Toys R Us -tyyppiset kaupat eivät menesty. Kuluttajat haluavat nyt tehdä ostoksensa kotoa. Tuotteen on luotava yhteys kuluttajaan jo kotona ja sen on oltava ostettavissa 24/7. Verkkoarvioilla ja vaikuttajayksilöillä on yhä suurempi vaikutus ostopäätöksiin. Lue lisää vähittäiskaupan murroksesta

Textmaster: 5 Major Retail Trends for 2019

 

Eksoottiset terveelliset voit ovat tulossa!

KIND Healthy Snacks keräsi lähes 5000 ruoka-ammattilaisen näkemykset ruokamaailman trendeistä. Ruoka-ammattilaisten yhteinen tavoite on, että myös snacksit edistävät terveyttä ja hyvinvointia. Katso, miten se tehdään.

Bakeryandsnacks: Top 10 snacking trends for 2019

DIGITAL

Digimarkkinoinnin trendit vaikuttavat sinunkin elämääsi.

Digimarkkinointi etsii kasvun mahdollisuuksia ja luo uusia yhteyksiä. Moni kysyy: ”Mitä vuosi 2019 tuo minulle?” Joitakin selkeitä linjauksia on jo nähtävänä. Tutustu digimarkkinoinnin trendeihin. Miksi puheohjaus on lyömässä läpi, miksi chatit viisastuvat? Mitä tarkoittaa Micro-Moments?

Digital Doughnut: 10 Digital Marketing Trends for 2019 you Should Know

 

Pian autosi näkee paljon enemmän kuin sinä.

Automaailma käy läpi suurta murrosta. Koko autoilun rooli tulee ehkä muuttumaan. Las Vegasissa pidetyn Consumer Electronics Shown isojen linjojen ohessa otetaan myös pienempiä teknisiä edistysaskeleita erityisesti turvallisuuden suuntaan. Yksi mielenkiintoisimmista visioista on tehdä näkymättömästä näkyvää. Pian auto näkee jopa kulman taakse.

Driving: Seven automotive trends from 2019 CES you need to know about

KULUTTAJAT

Hieno setti trendiraportterja. Lataa omasi.

TrendHunter kokosi 12 eri aihealueen trendit yhteen hienoon koosteeseen. Lataa raportti, joka sisältää laajan kattauksen raportteja eri näkökulmista.

TrendHunter:  2019 Trend Report

 

Järeä kokonaisuusesitys globaaleista kuluttajatrendeistä.

Lue Euromonitor Internationalin hulppea 77-sivuinen kokonaiskartoitus, jossa käydään läpi 10 globaalia kuluttajatrendiä. Kirjaudu sivuille, anna meiliosoitteesi ja lataa pdf-koneellesi. Näet, mitkä asiat ja kehityssuunnat ovat yhteisiä koko maailmalle.

Euromonitor: Top 10 Global Consumer Trends 2019

 

LM&CASE: Sanasol Vitanallet

Sana-sol Vitanallet tekevät vitamiinien ottamisesta hauskaa. Suunnittelemamme Vitanallet-konsepti on tuonut iloa ja vitamiinivoimaa lapsiperheiden elämään jo vuodesta 2015. Nyt Nalle-kolmikon sankaritarina jatkuu mm. liikunnalliseen elämäntapaan kannustavalla tv-mainoksella.


Katso case